تلفن سخنگو
شماره گيري و برقراري تماس تلفني خودکار توسط رايانه با اوليا و اعلام پيام هاي تلفني مورد نظر به صورت عادي و
محرمانه  از جمله تحصيلي، انضباطي، مالي و …
توانايي تبديل خودکار نمرات، تاريخ، ساعت، مبلغ، تعداد و اعداد تايپ شده به صوت براي اعلام پيام تلفني
گزارش  جامع از تعداد تماس هاي برقرار شده، تماس هاي موفق وپيام هاي ضبط شده اوليا    .

پیامک هوشمند
در جهت ترغيب و تشويق دانش آموزان و ايجاد انگيزه در آن ها
نرم افزار ارسال دسته جمعي و خودکار پيام کوتاه بر روي تلفن همراه اوليا که قادر است به عنوان مثال، در تاريخ تولد دانش آموزان پيام هاي تبريک و همچنين پيام هاي تشويقي مسئولين مدرسه را به اطلاع دانش آموزان برساند.
انتقال خودکار اطلاعات دانش آموزان و نمرات و اطلاعات حضور و غیاب از برنامه تلقن گویا و سیستم حضور وغیاب به سامانه SMS هو شمند.
از دیگر قابلیتهای این نرم افزار، در جهت آگاهي اولياء دانش آموزان نسبت به وضعيت تحصيلي، انضباطی فرزندشان مي باشد که اوليا مي توانند با ارسال شماره دانش آموزي و کلمه عبور فرزند خود به صورت پیام                    کوتاه به مدرسه در هر زمان ،  بلافاصله از کارنامه تحصيلي و حضور و غیاب و يا کارنامه انضباطي فرزند خود آگاه شوند.

سايت اينترنتي
اطلاع رساني پوياي اينترنتي به اوليا و دانش آموزان در تمامي زمينه ها با قابليت منحصر به فرد دريافت خودکار اسامي دانش آموزان و نمرات از تلفن گويا و عدم نياز به ورود مجدد اطلاعات، صرفه جويي در وقت و کاهش نياز به نيروي انساني متخصص.
امکان گفتگوی زنده : به دانش آموزان این امکان داده می شود که بتوانند با معلمان و مسئولین و مدرسه بصورت آنلاین و بی واسطه ارتباط بر قرار کرده و پاسخ هر گونه سوال و ابهامی را دریافت نمایند .
آزمون آنلاين با امکان انتخاب تعداد سوالات آزمون تصحيح آزمون به صورت آنلاين و نمايش نتيجه به دانش آموز.
تعريف دانش آموز و اختصاص کد کاربری ،تعریف کلاس هاو پايه، تعريف دروس، تعريف مباحث درسي، درج برنامه هفتگي، برنامه امتحانات، تغيير لوگو(بنر) سايت، و…..
معرفي رشته تحصيلي، آثار دانش آموزان، کتاب، نرم افزار، سايت هاي برتر، معرفي مدرسه به صورت يک صفحه مجزا در  سايت همراه با عکس.

مشاوره، انجمن مدرسه، پخش فيلم، حضور و غياب ، تکاليف روزانه، مسابقه و نظرسنجي با امکان درج گزينه هاي نامحدود، تبليغات در سايت

سيستم حضور و غياب کامپيوتري (کارت زن)
نصب دستگاه کارت زن( بارکد، بدون تماس و اثرانگشت) در مدرسه و ثبت اطلاعات ورود و خروج دانش آموزان و مربيان و انواع گزارش گيري همراه با قابليت منحصربه فرد انتقال خودکار دستگاه کارت زن به تلفن گويا براي آگاهي اوليا از وضعيت ورود، خروج، تاخير و غيبت فرزند خود.
نمابر هوشمند
ارسال و دريافت فکس به وسيله رايانه  با کيفيت بالاتر نسبت به دستگاه هاي فکس و بدون نياز به هزينه هاي جانبي تعمير و نگهداري به همراه قابليت منحصربه فرد بايگاني و جستجوي فارسي بر روي فکس هاي ارسالي و دريافتي و همچنين ارسال فکس به شکل گروهي
مالي – اداري مدرسه
برنامه جامع و مکانيزه شهريه دانش آموزان، حقوق و دستمزد مربيان و حسابداري ويژه مدارس  و آموزشگاه ها
تعريف شهريه به دو صورت مجزا( تعيين شهريه اخذ هر واحد درسي) و سرجمع (تعيين شهريه براي هر پايه تحصيلي)
ثبت کليه دريافت ها از دانش آموزان و ارائه گزارشات متنوع از قبيل : گزارشات دريافت ها( نقد، اقساط و چک) ، بدهي هاي دانش آموزان، گزارش جامع وضعيت چک ها و سر رسيد آنها، گزارش نقدينگي موجود در فاصله زماني انتخابي، صورت وضعيت مالي هر دانش آموز.
وجود تمامي سرفصل هاي مالي مورد نياز در مدرسه از جمله: دارايي هاي ثابت، دارايي هاي جاري، انواع هزينه ها (پرسنلي، مالي، آموزشي، پرورشي، اداري و خدماتي) و…
تنظيم دفاتر کل، معين تفضيلي و روزنامه با سرفصل هاي حسابداري مخصوص مدارس طبق استانداردهاي آموزش و پرورش
گزارش دفاتر حساب هاي کل، معين و تفضيلي و گزارش بيلان و تراز مالي هر سال