روشی مدرن برای بازاریابی

روشی مدرن برای بازاریابی و اطلاع رسانی اینترنتی
با برقراری ارتباط زنده شما با بازدیدکنندگان وب سایتتان

۱) معرفی سیستم:
امروزه بازاریابی اینترنتی و جذب مشتریان از طریق وب سایت به عنوان یک راهکار اساسی و مهم در واحد بازاریابی و فروش تمامی شرکتها و موسسات مطرح است و با توجه به این واقعیت هر سرویسی که بتواند بازدید کنندگان وب سایت را جذب نموده بطوریکه ایشان از بین محصولات و خدمات وب سایتهای مختلف، محصولات و خدمات شما را انتخاب نمایند، اولویت بالایی به خود خواهد گرفت.
سرویس گفتگوی زنده اینترنتی نیز با بهرگیری از آخرین فناوریها، یکی از بهترین ابزارهایی می باشد که به کمک آن می توانید به بازدید کنندگان وب سایت خود این امکان را بدهید که با زدن یک دکمه با شما بطور آنلاین و بی واسطه ارتباط برقرار کرده و هرگونه سوال و راهنمایی را بدون پرداخت هزینه و به صورت متنی دریافت نمایند.

 

۱) نرم افزار تحت وب: بازدیدکنندگان وب سایت شما با استفاده از این نرم افزار تحت وب می توانند با اپراتوران شما ارتباط آنلاین برقرار نمایند. این نرم افزار به ساده ترین شکل ممکن، با قرار دادن یک قطعه کد کوچک در وب سایت فعلی شما قابل فراخوانی است. (در صورتیکه هیچگونه اطلاعاتی فنی در زمینه وب سایت ندارید، سازنده وب سایت شما، ظرف کمتر از ۵ دقیقه می تواند این کار را برای شما انجام دهد.)
۲) نرم افزار تحت ویندوز (برنامه ای شبیه یاهو مسنجر): اپراتوران شما می توانند این نرم افزار را بر روی رایانه خود اجرا نموده و به محض دریافت درخواست گفتگو از بازدیدکنندگان وب سایت، با شنیدن آلارم صوتی، پاسخگویی به ایشان را آغاز نمایند.

۲) این سرویس شما را قادر خواهد ساخت :
بعنوان یک سازمان، شرکت و یا صاحب کسب و کار به بازدید کنندگان وب سایت خود بطور آنلاین اطلاع رسانی و راهنمایی کرده و به سوالات ایشان پاسخ دهید
بعنوان تولید کننده وب سایت، سرویس گفتگوی زنده را بطور مستقل ضمیمه تولید خود کنید
بعنوان عرضه کننده وب هاست، بر روی وب هاستهای خود بطور مستقل سرویس گفتگوی زنده را ارائه نمایید
بعنوان مسئول واحد بازاریابی و فروش، سرویس گفتگوی زنده را بعنوان روشی مدرن برای بازاریابی و فروش در موسسه خود معرفی و استفاده نمایید
خدمات آنلاین گارانتی، پشتیبانی و مشاوره ای را بر روی وب سایت خود ارائه دهید
تعهد، پاسخگویی، پویایی و مدرن بودن موسسه خود را هر چه بیشتر در ذهن بازدیدکنندگان وب سایتتان تداعی نمایید
بازخور (فیدبک) بازدیدکنندگان و مشتریان خود را دریافت کنید
پاسخگویی به بازدیدکنندگان وب سایت خود را به بهترین شکل مدیریت و نظامند نمایید
یک بانک اطلاعاتی از اطلاعات تماس بازدیدکنندگانیکه با شما گفتگوی زنده داشته اند، ایجاد کنید
بعنوان مدیر، متن گفتگوهای زنده بین اپراتوران و بازدیدکنندگان را در قالب یک گزارش قابل جستجو بررسی نمایید
در هر جایی که باشید، بتوانید به بازدید کنندگان وب سایت خود خدمات آنلاین عرضه کنید
آنرا در وبلاگ خود قرار دهید تا بازدید کنندگان بتوانند در مورد نوشته های شما با شما صحبت مستقیم نمایند

۳) توانمندیهای فنی سرویس :
استفاده از این سرویس در تمامی وب سایتها بدون هیچ گونه استثنا
قرار دادن و فرا خوانی صفحه گفتگوی زنده در داخل هر وب سایت در ظرف کمتر از ۵ دقیقه با حداقل نیاز به دانش فنی
تعریف اپراتوران مختلف برای پاسخ گویی همزمان به بازدیدکنندگان در سه سطح : اپراتور، ناظر و مدیر
تعریف واحدهای کاری و اختصاص اپراتورهای مربوطه به آنها
تعریف جملات پرکاربرد دلخواه ویژه اپراتوران جهت ایجاد سرعت عمل و راحتی بیشتر در پاسخگویی
تعیین اولویت پاسخ برای اپراتوران برای مشخص شدن ترتیب ارجاع درخواستهای گفتگو به ایشان
امکان صرف نظر کردن یک اپراتور برای پاسخگویی و ارجاع پاسخگویی به سایر اپراتوران
تعیین تعداد حداکثر گفتگوی همزمان هر اپراتور
قرار گرفتن سیستم در حالت آفلاین و دریافت پیام از بازید کننده در هنگامیکه هیچ اپراتوری فعال نباشد
امکان قرار گرفتن اپراتور در حالت Busy برای عدم پاسخگویی موقت
جستجو و گزارش جامع آماری و جزیی از کلیه گفتگوهای صورت گرفته در کنترل پنل وب سایت
نمایش و گزارشگیری از درخواستهای آفلاین
تنظیمات : مدت زمان انتظار برای اجابت درخواست گفتگو، رنگ پیش زمینه صفحات، متون و …
پخش آلارم هنگام دریافت پیام توسط اپراتور و بازدید کننده
پخش آلارم هنگام دریافت درخواست گفتگو، اتمام گفتگو توسط بازدید کننده و قطع اتصال اینترنت برای طرف اپراتور
مشخص بودن وضعیت پیامهای ارسالی به کمک رنگ بندی
قابلیت Delivery Report
نمایش وضعیت در حال تایپ بودن بازدید کننده برای اپراتور و بالعکس
امکان سفارشی کردن تمام جملات ثابت بکار رفته در گفتگو و تصاویر
دریافت اطلاعات تماس بازدید کننده توسط اپراتور و ذخیره آنها برای استفاده های بعدی
ایجاد یک بانک اطلاعاتی جامع از بازدید کنندگان
دریافت همیشگی آخرین نسخ برنامه به صورت رایگان
ذخیره تمامی پیامها و اطلاعات به صورت کد شده در بانک اطلاعاتی به طوریکه برای برنامه نویس نیز قابل کشف نمی باشد
حمایت کامل از تمامی زبانها

 

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 16 =