شرایط جدید خطوط خدماتی

مراحل خدماتی کردن خطوط

مرحله اول :

۱ – فرم خدماتی :

فرم را اینجا دانلود نمایید (تمامی موارد به صورت کامل تکمیل گردد، بر روی سربرگ باشد ، دارای مهر و امضاء باشد)

در شرکت های خصوصی نیاز است فرم خدماتی توسط مدیر عامل یا یکی از صاحبین امضاء که نامشان در روزنامه رسمی ذکر شده است تکمیل گردد.

موضوع و محتوای پیامک نیاز است کامل و واضح باشد (برای مثال اطلاع رسانی به همکاران در خصوص فیش حقوقی ، اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص کدپیگیری و …)

نمونه پیامک ارسالی نیاز است ذکر شود (برای مثال کاربر گرامی ، خرید شما انجام شد. کد پیگیری …. می باشد)

 

۲ – متن تعهدنامه خدماتی :

متن زیر را بر روی سربرگ قرار داده و مهر و امضاء نمایید

شرکت / سازمان ……………………تعهد می نماید از خط ………………………تنها به عنوان ارائه اطلاعات (خدماتی)استفاده نماید و هیچگونه ارسال تبلیغاتی از این خط انجام نگیرد و در صورت ارسال پیامک تبلیغاتی ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان جریمه نسبت به تخلف انجام شده پرداخت نماید .

۳ – بانک شماره مشترکین :

شماره های مشترکین خود را به صورت فایل نت پد (فقط شماره های همراه اول را در یک ستون و بدون مشخصات شخص)در ماژول خدماتی بارگذاری نمائید.(لازم به ذکر است بعد از خدماتی شدن خط نیاز است این فایل با اعلام ارتباطات سیار به صورت هفتگی یا ماهیانه آپدیت شود)

۴ – سفته / چک :

برای خدماتی کردن خطوط هریک از اپراتورها که اعلام شده است سفته یا چک نیاز است ارسال نمائید (برای سازمان ها و ارگانهای دولتی نیازی به ارسال سفته یا چک نمیباشد و تنها نیاز است معرفی نامه رسمی از سازمان مربوطه ارسال گردد.)

مشاهده  ۱۳ گام مهم برای داشتن یک سفر لذت‌بخش

1 دیدگاه

  1. بسیار ممنونم از سات خوب شما و مطالب ارزشمند تان.قطعا مراحل خدماتی کردن خطوط یکی از مهمترین خدمات میباشد که بایستی به آن توجه زیادی صورت گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 7 =