مدیریت ارتباط با مشتری crm

فرآيند CRM، درواقع فرايندي جهت گردآوري و يكپارچه سازي اطلاعات به منظور بهره برداري مؤثر و هدفدار از آنهااست. اين اطلاعات مي‌تواند در رابطه با مشتريان، فروش، بازاريابي مؤثر، نيازها و حساسيت‌هاي بازار باشد.

مزاياي استفاده از سيستم :

CRM نوعي استراتژي بازاريابي است كه هدف آن صرفاً به بالابردن معاملات و سوددهي مقطعي محدود نمي‌گردد. بلكه CRM سعي دارد به ديدگاهي منحصر بفرد و يكپارچه از مشتري و يك راه حل مشتري مدارانه دست يابد كه باعث بالا رفتن رضايت مشتري و افزايش سود شركت در بلندمدت مي‌گردد. CRM استراتژي كسب و كاري است جهت بهينه سازي سوددهي، درآمدزايي و رضايت مشتري كه بر اساس مباني زير طراحي مي‌گردد:
•    ساماندهي ارائه خدمات براساس نيازهاي مشتري
•    بالابردن سطح رضايت مشتريان مطابق اصول مشتري مداري
•    پياده‌سازي فرايندهاي مشتري محور

آدرس سایت : incrm.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *