مراحل خدماتی کردن خطوط
مرحله اول :
۱ – فرم خدماتی :
فرم را اینجا دانلود نمایید (تمامی موارد به صورت کامل تکمیل گردد، بر روی سربرگ باشد ، دارای مهر و امضاء باشد)
در شرکت های خصوصی نیاز است فرم خدماتی توسط مدیر عامل یا یکی از صاحبین امضاء که نامشان در روزنامه رسمی ذکر شده است تکمیل گردد.
موضوع و محتوای پیامک نیاز است کامل و واضح باشد (برای مثال اطلاع رسانی به همکاران در خصوص فیش حقوقی ، اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص کدپیگیری و …)
نمونه پیامک ارسالی نیاز است ذکر شود (برای مثال کاربر گرامی ، خرید شما انجام شد. کد پیگیری …. می باشد)
۲ – متن تعهدنامه خدماتی :
متن زیر را بر روی سربرگ قرار داده و مهر و امضاء نمایید
شرکت / سازمان ……………………تعهد می نماید از خط ………………………تنها به عنوان ارائه اطلاعات (خدماتی)استفاده نماید و هیچگونه ارسال تبلیغاتی از این خط انجام نگیرد و در صورت ارسال پیامک تبلیغاتی ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان جریمه نسبت به تخلف انجام شده پرداخت نماید .
۳ – بانک شماره مشترکین :
شماره های مشترکین خود را به صورت فایل نت پد (فقط شماره های همراه اول را در یک ستون و بدون مشخصات شخص)در ماژول خدماتی بارگذاری نمائید.(لازم به ذکر است بعد از خدماتی شدن خط نیاز است این فایل با اعلام ارتباطات سیار به صورت هفتگی یا ماهیانه آپدیت شود)
۴ – سفته / چک :
برای خدماتی کردن خطوط هریک از اپراتورها که اعلام شده است سفته یا چک نیاز است ارسال نمائید (برای سازمان ها و ارگانهای دولتی نیازی به ارسال سفته یا چک نمیباشد و تنها نیاز است معرفی نامه رسمی از سازمان مربوطه ارسال گردد.)
بسیار ممنونم از سات خوب شما و مطالب ارزشمند تان.قطعا مراحل خدماتی کردن خطوط یکی از مهمترین خدمات میباشد که بایستی به آن توجه زیادی صورت گیرد.