محتوا یکی از مهمترین عواملی است که یک مخاطب بواسطه جذابیت و تعاملی بودن آن به میتواند به هر برندی اعتماد کند، یا اینکه اقدام به خرید یک محصول یا تهیه یک سرویس کند. تولید محتوا یعنی ایجاد یک مقاله، تصویر، ویدیو، یا هر خوراک دیگری که در عین جذابیت بتواند از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد. فرآیند تولید محتوا شامل مراحل بسیار زیادی مانند تحقیق و پژوهش، بررسی بازار، تعیین جذابیت موضوع و مسائل بیشمار دیگری میشود. همیار محتوا به عنوان یک متخصص در امر بازاریابی و تولید محتوا تلاش خود را میکند تا در طول تمامی این مراحل محتوایی تعاملی و سازنده برای مخاطبان خود تولید کند.

تولید محتوا پادشاه است!

بهترین راه برای اینکه از موتورهای جستجو رتبه بگیرید تولید محتوای متنی متناسب با سئو و استفاده از کلمات کلیدی مرتبط می باشد و بدین طریق کسب و کار وب سایتی خود را رونق می دهید. می توانید با توضیحاتی که در مورد حرفه خود و یا محصول خود در محتوای متنی می دهید باعث جذب مخاطب به کسب و کار خود شوید.

نوشتن محتوای متنی بر اساس نیاز مخاطب باعث اعتماد سازی در کاربران شما می شود و به محصولات شما اطمینان پیدا می کنند.

اینکه بتوانید کاربر خود را جذب کنید و آن کاربر مشتری شما شود نکته مهمی است که با معرفی کسب و کار خود از طریق تولید محتوا می توانید این اعتماد را به وجود آورید. کاربر با شناخت محصولات شما و پس از اعتمادسازی، مشتری شما خواهد شد.

content bussines- تولید محتوا

اگر محتوای متنی وب سایت شما با ارزش باشد کاربران اقدام به اشتراک گذاری آن می کنند که باعث می شود تعداد بازدید کننده های شما بیشتر شود و در نتیجه سبب افزایش فروش شما و معرفی بیشتر برندتان شود. رعایت اصول سئو در محتوای متنی باعث می شود پس از مدتی در رتبه بندی گوگل بتوانید در صفحات هم تراز با رقبای خود قرار بگیرید.

یک سایت هر چقدر که طراحی خوب و جذابی هم داشته باشد، تا زمانیکه از محتوای مناسب برخوردار نباشد مورد توجه موتورهای جستجو و کاربران قرار نخواهد گرفت.دیگر روش های سنتی و لینک سازی انبوه جوابگو نیست و گوگل اولویت نتایج جستجو را به وب سایت هایی می دهد که از محتوای مفید برای کاربران برخوردار باشند.

hamyarw content- تولید محتوا

مزایای تولید محتوا

جذب هدفمند مخاطب

تولید محتوا یکی از مهمترین عوامل افزایش رتبه سایت گوگل است. ضمن اینکه سایت شما در صورت برخورداری از محتوای مفید توسط کاربران به افراد بیشتری معرفی خواهد شد.

تبدیل مخاطبان به خریدار

وقتی کاربران اطلاعات رایگان زیادی را از شما دریافت کنند، به دلیل اعتمادی که به شما پیدا کرده اند ترجیح می دهند که از شما به جای رقبایتان خرید کنند.

تبدیل شدن به یک مرجع

با تولید محتوای مفید در حوزه کسب و کار خود کم کم به یک مرجع مطمئن و قابل اعتماد در این حوزه برای کاربران تبدیل خواهید شد.

هزینه اندک

تولید محتوا در مقایسه با تبلیغات بنری و کلیکی یک راه مقرون به صرفه و بلندمدت برای بهبود سئوی سایت می باشد.

چرا تولید محتوا ارزشمند و مهم است؟

content is king- تولید محتوا

۸۲% از مشتریان بعد از مشاهده محتوا احساس مثبتی درباره برند شما پیدا می‌کنند.

۷۰% از مشتریان در نتیجه بازاریابی محتوا به برند شما احساس نزدیکی می‌کنند.

۶۰% از مشتریان علاقمند هستند مطالبی درباره برند شما بخوانند.

منبع : hamyarwp