احتراما پیرو مذاکره انجام شده در خصوص اعطای نمایندگی “سامانه ارسال ، دريافت و مدیریت پیام کوتاه SMS Panel ” به آن مجموعه محترم ، اطلاعات طرح نمایندگی Rebrandسامانه (سامانه ساز با نام تجاری شما) تقدیم حضور میگردد.

توضيح مختصر طرح :

: به عنوان مثال www.yournamepanelSms.comاختصاص با نام تجاري دلخواه شما

ثبت شده و در تمامي بخش هاي سامانه نهايي (صفحه ورودي سامانه ، بنر ، صفحات داخلي ، فوتر و …) تصاویر و نام شرکت شما نمایش داده می شود . در اين سیستم نماينده مي تواند با توجه به استراتژی خودش  برای مشتريانش قابليت ها و ماژولهایی را فعال ویا غیر فعال کند و نسبت به سیاست های فروش شرکت خود نسبت به ساخت اکانت  و قیمت های مختلف اقدام نماید.

در یک نگاه :

شما می توانید با اسم شرکت خودتان بفروشید و با مشترکین خود در ارتباط باشید و بهترین شیوه فروش و بازاریابی ارتباط دائم با مشتریان است و این سیستم این مورد را فراهم مینماید که مخاطبین همیشه و همواره برای خرید شارژ و تسویه حساب با شما در رابطه هستند و یک نوع فروش زنجیره ای و مداوم را بوجود می آورد که در طول گذشت زمان اندکی بسیار سود آور میباشد.

(بدون اینکه هیچگونه نام و اطلاعات تماسی از شرکت فناوری هوشمند در میان باشد)

با توجه به اینکه شما خطوط اختصاصی  1000 و 2000 و 5000 و 3000را از ما با کمترین قیمت و بصورت همیشگی خواهید خرید ، خودتان می توانید برای این خطوط (8،9،10،11،12،13،14 رقمی ) قیمت گذاری کرده و نسبت به تعیین سیاست مدت زمان واگذاری خط (یکساله ، دوساله ، مادام و …) اقدام نمایید.

شما می توانید بر اساس جدول ويژه تعرفه ارسال ، اعتبار ریالی ( جهت ارسال SMS ) از ما خرید کرده و خودتان نسبت  تعرفه های متفاوت برای مشترکین خود اقدام نمایید.

شما می توانید در هر لحظه از شبانه روز ، از طریق پورتال نمایندگان  و به صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن برای مشترکین خود پنل بسازید ، اعتبار شارژ کنید ، امکانات سامانه آنها را تغییر دهید ، ارسال و دريافت های آنها را ببینید و … و یا در صورتی که خودتان به تعداد پنل بیشتر و یا شارژ اعتبار و … نیاز داشتید به صورت آنلاین از ما خرید کرده و همان لحظه به سرویس مورد نظر دسترسی پیدا کنید.

تمامی پرداخت های مشترکین شما ( بابت شارژ اعتبار و … ) به حساب های خود شما که در سامانه تعریف خواهید کرد واریز می شوند و شرکت فناوری هوشمند هیچگونه دخل و تصرفی در این زمینه نخواهد داشت.

شما هیچ هزینه ای جهت سرمایه گذاری ، برنامه نویسی ، توسعه محصول ،اجاره و نگهداری سرور و … و نخواهید پرداخت و مسئولیت تمامی این موارد بر عهده شرکت فناوری هوشمند می باشد. شما صرفا می بایست در شهر خود نسبت به تبلیغ محصول خودتان اقدام نمایید و با مشترکین خود حتی از طریق ارسال تیکت در ارتباط باشید.

شما از حمایت شرکت فناوری هوشمند در رابطه با ایده های فروش ، نحوه قیمت گذاری ، کمک به تحلیل بازار منطقه ای شما ، بررسی شرایط تجاری شما بر اساس مدل SWOT ( نقاط قوت و ضعف ، تهدید ها و فرصت ها) ، ارائه مشاوره و راه کارهای تجاری/فنی در Caseهای خاص ، نمونه قرارداد مشترکین و فرم های مربوطه ، اطلاعات لازم جهت تولید بروشور اختصاصی خودتان و … بهره مند هستید.

تمامی به روز رسانی ها و ارتقاء های فنی سامانه توسط شرکت ، برای شما و مشترکین شما بصورت رایگان در دسترس خواهد بود.

در یک جمله این طرح تجارت بی دردسری است که تمامی ابعاد آن با سلیقه و مدیریت شما برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

کليات امکانات از دید فنی :

ساخت و مديريت قالب های دسترسی و Templateهای سامانه ها بر مبنای دسترسی به ماژول ها ( ایجاد بسته های متنوع قابل فروش )
ايجاد اکانت SMS Panelبرای مشتری نهایی بصورت Wizard( گام به گام ) طی 5 مرحله :

1- اطلاعات کاربری | 2- دسترسی ها | 3-شماره اختصاصی | 4-اعتبار و تعرفه | 5-تنظيمات کلی

مشاهده ليست Panelهای ايجاد شده به همراه تنظيمات و ويراش کامل آنها (تنظيم شماره اختصاصی ، پيشوند نام ها ، تغيير تعرفه ها ، افزايش/کاهش اعتبار ، تغيير سطوح دسترسی ، فعال/غير فعال کردن مشتری تغيير مشخصات کاربری مشتری ، تغيير نام کاربری و رمز عبور و …)
تعريف پکيج و تعرفه گذاری هزينه های ارسال بر اساس تمامی اپراتورهای فعال در کشور(همراه اول،ایرانسل،تالیا) ، مشترکين Panelها و…
تعريف شماره حساب ها ،Merchant IDپرداخت آنلاين و مديريت کامل پرداخت های مشترکين Panelها و شارژ اعتبار آنها بصورت دستی و اتوماتيک
نظارت کامل بر عملکرد Panelهای ساخته شده (ليست شماره های موجود در دفتر تلفن آنها ، مشاهده کامل تمامی ارسال ودريافت های آنها و …)
اطلاع رسانی به مشترکين Panelها از طريق موارد ذيل : ( که در پنل های مشترکين نمايش داده می شود )

اطلاعيه ها ( 3 نوع و 4 مشخصه ) ، تصاوير مندرج در زير Menu Bar ، جملات متحرک

امکان شارژ اعتبار پنل اصلی سامانه ساز و خريد Licenseجديد
بهره مندی از تخفيفات ويژه جهت خريد خط اختصاصی SMSو تعرفه های شارژ اعتبار ارسال
و ده ها قابليت ديگر