محصول جدید فناوری هوشمند

برندت درواقع یک نوع سامانه پیامکی تو محیط اینترنت هست که از امکانات پیامکی برای معرفی کسب و کار شما استفاده میکنه.

برندت یک نوع CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) کوچک برای سهولت کار شماست. با این سامانه شما می تونید ارتباط موثری با مشتری هایتون داشته باشید. تا حالا به این فکر کردید، اگه مشتری هاتون همیشه از شما خدمات بگیرند ، به چه درآمدی می رسید؟ چقدر مشتری داشتید که الان هیچ دسترسی به آنها ندارید؟ چه مشتریان با کیفیتی داشتید که دیگه الان از شما خدمات استفاده نمیکنند؟ اصلا مشتری هاتون از خدمات جدید شما اطلاع دارند؟ چطوری اخبار جدید از کار خودتونو بهشون اطلاع میدید؟ چطوری خیلی ساده مشتری هاتون با شما تماس بگیرند بدون اینکه کارت ویزیت شما داخل کیفشون باشه؟

فقط تصور کنید اگر از روزی که کــارتون رو شروع کردید تا به امروز، هر مشتری که بهتون مراجعه میکرد، شماره تلفن همراهش رو داشتید و تو این مدت با آنها در ارتباط بودید، مناسبت های خاص را تبریک و یا تسلیت می گفتید و یا تاریخ تولدشان را تبریک می گفتید، الان وضعیت کسب و کارتان چطور بود؟ چند هزار شماره تلفن مشتری داشتید که میتوانست ید اگر خدمات جدیدی به کارتان اضافه می شد و یا آدرستان تغییر می کرد خیلی سریع به آنها اطلاع رسانی می کردید؟

اگر خوب فکر کنید متوجه میشید که می تونستید کلی مشتری ثابت داشته باشید که با در نظر نگرفتن چنین خدمات ساده ای، نتونستید اونها رو عنوان مشتری دائمی داشته باشید و در حال حاضر لازم نبود این همه هزینه تبلیغات سنگین پرداخت کنید تا مشتری جدید داشته باشید… تمام برندهای معتبر و معروف دنیا با همین روش کم هزینه و ساده مشتریان خودشون رو راضی نگه می دارند چون اعتقاد دارند پیدا کردن مشتری جدید برایشان خیلی پر هزینه تر هست. اگه شما تشریف ببرید از فروشگاه های بزرگ خرید انجام بدید، می بینید که یک فرم به شما می دهند که شما اطلاعات شخصی خود را از قبیل شماره تلفن همراه و ثابت و تاریخ تولد رو پر می کنید. از اون روز به بعد کلیه ی مناسبت ها برایتان تبریک و تسلیت ارسال می شود مخصوصاً تاریخ تولدتان.

شاید در سال 10000 تومن برای این خدمات هزینه بشه ولی همون پیامک های ارزون و به ساده، ذهن و ضمیر ناخودآگاه شما رو همیشه با نام و برندشان زنده نگه می دارد.

شما هم میخواید از الان با هزینه ی بسیار کم، امکاناتی داشته باشید تا بتونید، مشتریان خودتون رو حفظ کنید و درآمدتون چندین برابر بشه؟ ما یه سیستم کاملا هوشمند داریم که با حتی با گوشی همراهتون کار می کنه. این سیستم بوسیله یه کد واسط به سرورهای مخابراتی وصل می شه و به وسیله همان کد واسط، مشتریان شما را مدیریت می کنه.

شما کافیه برند مورد نظرتونو پیش ما ثبت کنید تا هر کسی تنها با استفاده از اسم برند شما، خیلی راحت کارت ویزیت شمارو ببینه و هر زمان خواست باهاتون تماس بگیره.

در ضمن ما همیشه سعی میکنیم خدمات جدیدتری ارائه کنیم تا شما احساس راحتی بیشتری داشته باشید و بتونید کسب و کار خودتونو بیشتر گسترش بدید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت و یا تلگرام ما مراجعه نمایید ??

آدرس سایت : www.berandet.ir

آیدی تلگرام : t.me/berandetbot