مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
پروژه برنامه نویسی (CRM)
فرآيند CRM، درواقع فرايندي جهت گردآوري و يكپارچه سازي اطلاعات به منظور بهره برداري مؤثر و هدفدار از آنهااست. اين اطلاعات ميتواند در رابطه با مشتريان، فروش، بازاريابي مؤثر، نيازها و حساسيتهاي بازار باشد.
پروژه برنامه نویسی (CRM) به زبان PHP نوشته شده .
پروژه مدیریت ارتباط با مشتری تحت وب است. یکی از مزایای سیستم های CRM تحت وب این است که هر فردیکه اجازه استفاده از آن را داشته باشد می تواند تمام اطلاعات مشابهی را که همیشه در هر دقیقه به روز می شود ببیند
مزاياي استفاده از سيستم :
CRM نوعي استراتژي بازاريابي است كه هدف آن صرفاً به بالابردن معاملات و سوددهي مقطعي محدود نميگردد. بلكه CRM سعي دارد به ديدگاهي منحصر بفرد و يكپارچه از مشتري و يك راه حل مشتري مدارانه دست يابد كه باعث بالا رفتن رضايت مشتري و افزايش سود شركت در بلندمدت ميگردد. CRM استراتژي كسب و كاري است جهت بهينه سازي سوددهي، درآمدزايي و رضايت مشتري كه بر اساس مباني زير طراحي ميگردد:
• ساماندهي ارائه خدمات براساس نيازهاي مشتري
• بالابردن سطح رضايت مشتريان مطابق اصول مشتري مداري
• پيادهسازي فرايندهاي مشتري محور