آموزش طراحی سایت با زبان سی شارپ

برای طراحی سایت به زبان سی شارپ باید از ASP.NET استفاده نمایید. اول باید سی شارپ را یاد بگیرید بعد به راحتی می توانید انواع اپلیکیشن تحت ویندوز بنویسید .اگر سی شارپ بلد باشید یادگیری ASP.NET به شدت آسان است .اگر سی شارپ بلد باشید به راحتی می توانید به سمت برنامه نویسی اندروید و IOS هم برید .

یک نکته دیگر اینکه کسی الان دیگر ASP.NET وب فرم کار نمیکند و اکثریت به سمت ASP.NET MVC و ASP.NET Core میروند .

ASP.NET MVC چیست ؟

MVC مخفف کلمه Model – View – Controller می باشد که در اکثر زبان های برنامه نویسی امروزه نامی از آن وجود دارد ، ASP.NET MVC مدتی پیش توسط ماکروسافت ارائه شد . برنامه نویسی با این زبان ابتدا خیلی سخت و پیچیده به نظر می رسید اما به تدریج با به وجود آمدن Wizard ها و … در نسخه MVC4 برنامه نویسی واقعا یک تفریح و کار بسیار ساده شناخته شد .

چرا ASP.NET MVC را برای برنامه نویسی انتخاب کنیم ؟

امروزه زبان های مختلفی در دنیای برنامه نویسی در حال رشد هستند که در زندگی روزمره ما در دسترس قرار گرفته است و علاقه مندان به برنامه نویسی را به سوی این زبان ها هدایت می کند .در زمینه وب هم پیشرفت های زیادی رخ داده و زبان ها در حال رشد هستند .و علاقه مندان برنامه نویسی تحت وب هم باید برای به روز بودن زبان های جدید را هم فراگیرند .برای اینکه این نسل جدید بازارکار مناسبی را فراهم کرده برنامه نویسان برای یادگیری این نسخه جدید به سرعت در حال افزایش هستند

چند مزایای عمده از ASP.Net MVC :

1 – مجزا سازی بخش های مختلف نرم افزار

2 – کنترل کامل بر روی خروجی های HTML

3 – مدیریت بهینه URL ها

4 -امکان یکپارچه سازی مناسب با فریم ورک های جاوااسکریپت

5 استفاده از استانداردهای وب

6-  قابلیت توسعه پذیری بالا