در چند سال اخیر ادوبی تلاش کرده که برنامه‌های عضو Creative Cloud را برای مهم‌ترین پلتفرم‌ها عرضه کند. ساعاتی پیش، این شرکت در یک کنفرانس در لس‌آنجلس رسما اعلام کرد که نسخه‌ی کامل فتوشاپ روانه‌ی آیپد می‌شود.

البته این عرضه در سال ۲۰۱۹ صورت می‌گیرد و از آن زمان می‌توانید در آیپد خود به تمام امکانات فتوشاپ دسترسی داشته باشید. به گفته‌ی ادوبی، قابلیت‌های نسخه‌ی دسکتاپ کم‌کم و به مرور زمان روانه‌ی نسخه‌ی آیپد این اپلیکیشن می‌شود. مانند دیگر اپلیکیشن‌های ادوبی، این نسخه از فتوشاپ هم به‌راحتی با دیگر فتوشاپ‌های موجود در گجت‌های دیگر سینک می‌شود تا بدون نگرانی بتوانید کارهای خود را بین گجت‌های مختلف تقسیم کنید. در ضمن با توجه به اینکه آیپد بیش از هرچیزی یک گجت لمسی محسوب می‌شود، ادوبی رابط کاربری این نسخه را از اول طراحی کرده که تجربه کاربری خوبی را برای افراد رقم بزند. در ضمن این نسخه به خوبی از قلم استایلوس هم پشتیبانی خواهد کرد.

ادوبی می‌گوید که کد اصلی این نسخه و نسخه‌ی دسکتاپ، یکسان است و به همین خاطر از لحاظ قدرت و عملکرد و نتایج نهایی، شاهد تفاوتی نخواهیم بود. در حال حاضر، این تمام اطلاعاتی است که در رابطه با این برنامه گفته شده است. برای دستیابی به اطلاعات بیشتر، باید تا سال ۲۰۱۹ صبر کنیم.

فتوشاپ

 

منبع : digikala