جهت دریافت و نصب بازی های کلاسیک بر روی ویندوز 10 می توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

نکته: توجه داشته باشید که این کار به سادگی اینکه پوشه ی بازی ها را از روی ویندوز 7 کپی کرده و سپس داخل ویندوز 10 بریزید نخواهد بود. زیرا در اینصورت شما نیاز به پچ کردن نسخه ی آن با استفاده از یک ویرایشگر هگز خواهید داشت. بنابریان بهترین ایده ی جایگزین ممکن، استفاده از فایل نصبی خواهد بود.

 

قدم اول: بر روی  این لینک کلیک کرده و سپس با کلیک کردن روی گزینه Download Windows 7 games for Windows 10، فایل فشرده ی بازی ها را دریافت کنید. فایل RAR مربوطه کمتر از 150 مگابایت حجم دارد.

 

این پکیج در اصل برای ویندوز 8 عرضه شده اما کاملاً از ویندوز 10 هم پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که فایل نصبی هم برای ویندوز 32 بیتی و هم 64 بیتی کار خواهد کرد. پس از دانلود فایل RAR ، آن را با استفاده از نرم افزاری مثل WinRar یا 7-Zip از حالت فشرده خارج کنید.

 

قدم دوم: پس از خارج کردن فایل ها از حالت فشرده بر روی فایل نصبی کلیک کنید تا اجرا شود. سپس بر روی دکمه ی Next کلیک کنید.

 

How-To-Get-Classic-Windows-7-Games-In-Windows-10-2

 

قدم سوم: در صفحه ی بعدی قادر خواهید بود گزینه ی بازی هایی که قصد نصب آنها ندارید را غیرفعال کنید. بعد از انتخاب بازی ها، بر روی دکمه ی Next کلیک کنید تا فرآیند نصب شدن شروع شود.

 

How-To-Get-Classic-Windows-7-Games-In-Windows-10-3

 

نصب بازی ها تکمیل شده و هم اکنون می توانید با ورود به منوی استارت و کلیک بر روی بازی موردنظر خود، آن را اجرا کنید. به همین راحتی